February 03, 2010

chipok

aku kesepian dan kesempitan di dunia nyata ini.
ku pasrah pada yang maha Esa.
akan ku bawa diri ku ini ke dunia yg berbeza.
tiada hala tuju untuk ku tuju tapi yang aku tahu apa yang aku perlu tuju.
ini chipok yang dipanggil chipokillar.
apa saja sangup ku terjah
di mana aku berani dalam apa jua
yang akan hadapi dalam dunia ini jua.
aku tidak takut malu.
apatah superman yang memakai celana di luar.
akan ku keluar dari hidup ku yang pasrah dan pilu.
aku bukan seorang gangsta.
aku seorg manusia biasa.
lagu hip hop buat kan hati ku tenteram.
tenteram dgn lirik yg penuh berkata-kata.
teman baik ku bukannya buku
tapi aku meragamkan ipod nano biru ku
ialah teman baik ku
dimana jua ku bawa pergi tanpa ragam. 
aku ingin menjadi seorang rapper wannabe
tapi aku tidak tahu lubang untuk menjadi seorang rapper lagi.
yang penting  aku bukan seorang yang hampeh, am i?
haha..  hanya mampu ku sumbang kan lirik ini untuk semua.
jangan huhu haha..
fikir lah diri anda sendiri hah.
bak kata kata nabil, lu fikir la sendiri.
sedemikian rupa, yang tidak ada paras rupa.
hanya aku mampu mengulas apa yg perlu
di ulas di dalam mukabuku ini.
inilah kini kisah hidup chipokillar yg berasal dari johor yang kini menetap di subang jaya.
kedamaian semua yang baik dan jahat.
--chipokillar-- jan 15 2010

No comments:

Post a Comment